10 august 2014

Saptamana patimilor

Am avut o saptamana libera. Scuba e plecata in vizita in Rusia iar eu m-am cufundat in lecturi, sport si internet pana peste urechi. E prima saptamana de concediu in care nu plec pe nici unde. Mi-am propus sa fac ceva activitate in fiecare zi un fel de cantonament de o saptamana.

A fost destul de greu, zeul meteorologiei a avut toane intreaga saptamana. Nu m-am lasat demolat de lene si am incercat sa fentez ploile. Cum am prins o fereastra printre nori am actionat. Cam asa a fost:

#luni

Saptamana a debutat in forta cu o tura de mtb in Pfälzerwald. Povestea mai detaliata am pus-o in postul anterior. Tura de 60km si aproape 2300m de catarare finalizata cu o ploaie ca in povesti.

#marti

Marti a urmat inca o zi de bicicleala, de data asta prin Odenwald. Urcari pe forestiere si coborarari pe poteci. Vreo 20km de mtb cu niste mure, zmeura si vreme bunicica.

#miercuri

Un fel de pauza. Am lungit macaroana toata ziua si tare as fi vrut sa raman infipt in canapea toata ziua. Foarte greu am reusit sa ma extrag tarziu catre seara la o alergare pe asfalt. Modest: 5km mai mult un fel de recuperare.

#joi

Tura clasica din apropierea casei. O bucla prin padure in care strang cam 400m diferanta de nivel. M-am jucat un pic cu sapuniera si am facut niste poze.
Acuma nu stiu exact cata altitudine e acolo, suspectez Strava ca mai pune niste metri din oficiu dar asta o sa vad de indata ce o sa am si eu un ceas cu altimetru. Deocamdata mergem pe incredere.

#vineri

Am plecat cu ganduri mari de acasa pe la pranz. A fost singura zi cu soare si vreme stabila. Am incalecat pe bicicleta si am urcat catre varful Weißer Stein. Am biciclit vreme de doua ore si am reusit sa fac si un mic film. Cumva nu am avut chef de poze. Cam asta a iesit:
Tura reusita cu o mica victorie personala. Pentru prima oara am reusit sa cobor o poteca care imi dadea dureri de cap. Poteca are portiuni desstul de abrupte si curbe stramte. Erau niste locuri cheie unde ma cam dadeam jos de pe bicicleta. Azi am coborat toata poteca fara probleme. Pentru prima data.

#sambata

Din nou tura clasica pe muntele din spatele casei. Alergare prin padure.

#duminica

Recovery, calcat tricouri si camasi :) si o mica alergare pe asfalt.

Cifre:
  • Timp in miscare anti canapea: 14h
  • Calorii arse: 6850 kkal
  • Altele: 105.300 neuroni morti; 7 tricouri murdare; X litri cola 0.