21 iulie 2009

Timp: 2 ore
Distanta: 20,5 km
Participanti: eu

Pentru ca am fost liber si mai ales ca azi erau vreo 30 de grade, am hotarat sa trag o tura de antrenament prin locul de joaca din spatele casei. O zi cu 30 de grade mai rar... cred ca o sa mai fie vreo 5 si dupa aia trecem la bocanci.
Am urcat pe un alt traseu un pic modificat de mine sa fie mai spectaculos. Am dat de bolovanul asta asa in mijlocul unui parau. Ma rog... aici ne zic astia ca bolovanul se cheama "Piatra ursului", ca ultimul urs impuscat in regiune a halit ultima zmeura in 1492 si ceva mai tarziu aceiasi soarta au avut-o si lupii. Ne mai zice ca lupi si ursi se intalnesc in Carpati... pai baaa!... normal... ce pusca mea!
Poiana asta plina de flori de musetel si multe altele era sursa aromelor din aer...

Drumul forestier a devenit potecuta si uite asa incet incet din drum forestier a devenit ... nimic. Am luat-o pieptis prin padure si peste vreo zece curbe de nivel am dat de un forestier ce m-a scos in varf.
Aici la refugiul asta am facut pauza mai lunga

Aproape de varf. Aici cred ca au experimentat o partie de ski dar nu prea le-a iesit, cred ca lipsa zapezii a oprit investitia :)

Incet incet spre Heidelberg... apoi din ce in ce mai repede...

Apa rece de izvor... si asa mai departe... am coborat vijelios in Handschuhsheim de unde am tasnit spre casa.