23 iulie 2009

Timp: vreo 4 ore
Distanta: vreo 30 km ca popicul
Participanti: eu si Priboi

Azi a fost o vreme de toata jena. pe la ora 8 a inceput sa ploua cu galeata si mi-am zis ca azi pot sa pun bicleta in cui. OK! atunci invat ceva. Pe la pranz a iesit soarele dar a fost doar o fereastra de vreo ora caci iar a inceput sa toarne. Pe la trei jumate s-a inseninat, ne-am hotarat spontan sa facem un traseu de bike. Perfect!
Aici la inceputul turei, Priboi amintindu-si de vremurile cand era montaniard prin muntii patriei... e tinerete, tinerete...

Aici am facut o abatere de la traseu sa vedem fosta cariera de piatra din Dossenheim.

Pe la jumatea urcarii am avut nevoie de o pauza, frig si oboseala, noroc cu o bucata de ciocolata care mai ridica moralul si mergem mai departe. Ba Pribo si ti-am zis: mai putin net si muuuult mai mult sport! :))))

Tin minte ca acum ceva ani cand vedeam drumurile astea forestiere, cand mergeam pe munte prin Carpati la o potecareala, parca vedeam pe dracu. Iti faceau talpile tandari indiferent de ce fel de bocanci purtai. La o tura din Retezat la Herculane dupa vreo 15 ore de forestier din Campusel in Valea Cernei am sangerat in talpi, de atunci le-am evitat. Acum pe bicicleta e alta poveste, in sfarsit au un scop :)

O pauza mai lunga langa varf

De aici a inceput o coborare bestiala spre Heidelberg, viteza la greu, noroi improscat peste tot, iar cu ochelari primiti de la Anastasia nu pream se vede bine in umbra deasa din padure. Asa ca e destul de riscant cu ochelari nepotriviti. Nu sti niciodata de unde sare bolovanul!

Herr Priboi langa "casuta din Padure" unde se afla un izvor foarte fain cu apa adevarata. In comparatie cu apa de izvor toate produsele in sticle de plastic de prin magazine sunt doar niste glume proaste.
Asa arata omu' dupa o coborare vijelioasa

Ajunsi jos la campie am intrat direct in vara. Diferenta de temperatura e incredibila. cu toate ca nu sunt decat vreo 350m diferenta de nivel. Asa ca ne-am hotarat sa nu plecam direct acasa si am continuat pe malul Neckar-ului pana la Lademburg.

Aici in Ladenburg. Am incheiat tura cu un cola light pe terasa din fundal si am pedalat repejor spre Dossenheim caci veneau nori amenintatori peste noi. Ceau Pribo! ne vedem maine la job.