1 iulie 2009

Mallorca 2009

Am plecat pe 23 iunie spre Mallorca inarmati cu un ghid al insulei si dupa vreo saptamana de cercetari pe net sa nu cumva sa ajungem la defectii de la Ballermann . Asa ca ne-am decis pentru Canyamel pe coasta de est. Un loc super linistit.

Dupa cateva zile de baie si somn am facut o excursie mai lunga unde am vazut cam jumatate de insula.
Prima oprire a fost in oraselul Artà unde am vizitat doua biserici Sant Salvador si Transfiguració del Senyor. Binenteles totul in niste masuri gigantice de tip spaniol cu ziduri puternice de aparare.

Am fost si in muntii Sierra de Tramuntana in partea de vest a insulei. A fost bestial, muntii sunt foarte faini, mult calcar cu forme spectaculoase si multe trasee de trekking. Aici am vizitat manastirea de la Lluc.

Cea mai spectaculoasa parte a excursiei a fost drumul spre Cap Formentor extrem de salbatic si impresionant si descoperirea unei plaje salbatice unde nu se poate ajunge cu masina ... ce bine! Aici am tras o baie si am declarat locul asta ca una din cele mai faine plaje din Mediterana.

Ne-am mai oprit si la o manastire numita Ermita de Bonany, langa oraselul Petra.

Am mai fost in doua dimineti la trekking o data la Font de sa Cala inspre est si intr-o alta dimineata pe varful Jordi la vest de Canyamel si in pestera Coves d’Arta.

Din nou la plaja in Canyamel, unde ne-am balacit zile intregi pana cand a trebuit sa mergem la aeroport.

Am mai pus niste poze: aici.
Cam asta a fost, a trecut foarte repede...